Pga. opstået sygdom, ser vi os desværre nødsaget til, at lukke.

Vi takker for deres interesse, og håber på et snarligt gensyn.

 

 


Vejledning


Efter registrering hvor du nu kan byde, er det højeste bydende der vinder auktionen. 
Når den afsluttes, hvis du er vinderen, får du en mail omkring dette.
Kort tid efter modtager, du en faktura fra 
UniAuktion ApS. Fakturaen er netto kontant, med angivende betalings måder som vist på fakturaen. Vi skal minde om tidspunkt for afhentning. Ønsker du selv at sælge på vores auktion, er du velkommen til at sende en mail med oplysninger om effekterne
Til: og vi vil kontakte dig.

Du er altid velkommen til at skrive med spørgsmål, gode idéer eller råd. 

 

Registrering


Ved registrering vil du modtage, en mail du skal bekræfte. Ved at klikke på et link. Får du ikke denne mail, skal du tjekke dit spamfilter, både på din computer og mailserver. Efter du har bekræftet mailen, er du nu klar til at logge ind og byde.

Husk at buddene generelt skal tillægges salær og moms.


Betalinger


Hos UniAuktion kan vi tage imod næsten alle betalingsformer, og kort online. EU lovgivningen har, gjort det besværligt. Fra 1 Januar da der er indført en 2-faktor godkendelse. Det betyder mere besvær for dig, som kunde at benytte betalingskort på nettet.

Se linket her: 2-faktor-betaling